Słodka Premier League
Premier League rozpoczęła współpracę z nowym partnerem. Będzie nim Cadbury, firma zajmująca się produkcją słodyczy i napojów z centralą w Londynie w Wielkiej Brytanii.

Kontrakt parafowano na trzy lata, począwszy od sezonu 2017/18.
Na jego mocy firma skorzysta z szeregu praw związanych z nagrodami dla piłkarzy występujących w Premier League, w tym „Golden Boot” i „Golden Glove”.
Współpraca będzie miała także inny wymiar. Strony mają dostarczyć elementy do programu społecznego „Health for Life”.
– Ta kooperacja otwiera wspaniałe możliwości – powiedział Francesco Vitrano, dyrektor marki Cadbury.
To pierwsze zaangażowanie firmy w sponsoring piłki nożnej.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.