Słodka Premier League
Premier League rozpoczęła współpracę z nowym partnerem. Będzie nim Cadbury, firma zajmująca się produkcją słodyczy i napojów z centralą w Londynie w Wielkiej Brytanii.

Kontrakt parafowano na trzy lata, począwszy od sezonu 2017/18.
Na jego mocy firma skorzysta z szeregu praw związanych z nagrodami dla piłkarzy występujących w Premier League, w tym „Golden Boot” i „Golden Glove”.
Współpraca będzie miała także inny wymiar. Strony mają dostarczyć elementy do programu społecznego „Health for Life”.
– Ta kooperacja otwiera wspaniałe możliwości – powiedział Francesco Vitrano, dyrektor marki Cadbury.
To pierwsze zaangażowanie firmy w sponsoring piłki nożnej.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…