A-League przeprowadza rebranding
Australijska Federacja Piłkarska ujawniła wyniki przeprowadzonego rebrandingu w rozgrywkach Hyundai A-League, Westfield W-League i Foxtel Y-League.

Nowe logo tych najważniejszych rozgrywek ma wprowadzić nowoczesny design do lekko skostniałej ligi. Kolor pomarańczowy dalej dominuje i stanowi nawiązanie do pierwotnej wersji logo z 2005 roku.
Co ważniejsze, pierwszy raz w australijskim sporcie, marka profesjonalnej ligi będzie płynna i będzie dostosowywać barwy do rywalizujących w niej klubach.
Takie oznaczenia będą wykorzystywane w obrębie działań marketingowych i promocyjnych klubów, w tym na trykotach meczowych.
Zmiany zostaną wprowadzone od sezonu 2017/18.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…