Fox ma pomysł na Super Bowl
Fox Sports ma przeprowadzić transmisję tegorocznego finału National Football League za darmo. Jak to zrobi?

Oczywiście chodzi o transmisję strumieniową dostępną tylko dla internautów w USA, którzy zdecydują się oglądać Super Bowl za pośrednictwem przeglądarek internetowych i aplikacji mobilnych Fox Sports na iOS oraz Androida. I to bez konieczności rejestracji czy logowania.
Fox podpisało umowy ze 170 reklamowymi sieciami afiliacyjnymi działającymi na terenie Stanów Zjednoczonych. Dzięki temu użytkownicy zobaczą reklamy dobrane do miejsca, w którym śledzą transmisję.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…