Bridgestone poszerza współpracę z MKOl
Japoński producent opon, Bridgestone, rozszerzył prawa do działań promocyjnych związanych ze współpracą z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim.

Przypomnijmy, iż firma rozpoczęła współpracę z MKOl w czerwcu 2014 roku. Podpisano wówczas dziesięcioletnią umowę, na której mocy Bridgestone został globalnym partnerem olimpijskim.
Poszerzenie praw marketingowych dla Japończyków nastąpiło po pomyślnych aktywacjach w Brazylii, Japonii, Korei Południowej oraz Stanach Zjednoczonych.
Firma uważa, że ma możliwości, aby przeprowadzić równie udane działania w związku z imprezami rangi igrzysk w 2018, 2020, 2022 i 2024 roku.
Warto też dodać, że Bridgestone został pierwszy partnerem-założycielem kanału telewizyjnego Olympic Channel, oficjalnej platformy MKOl.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.