NFL z Sina Weibo
National Football League (NFL) rozpoczyna oficjalną współpracę z Sina Weibo. Czy zaowocuje ta strategiczna umowa partnerska?

Chińczycy zyskali prawa do strumieniowej transmisji do sześciu meczów sezonu zasadniczego, jak i finałowego Sunday Night Football w ramach 17. kolejki. Dodatkowo Sina Weibo pokaże trzy mecze serii play-off i Super Bowl.
– Sina Weibo jest doskonałym partnerem dla NFL dzięki czemu zaangażujemy fanów w całych Chinach (…) Jesteśmy przekonani, że będzie to wartościowe i długoterminowe partnerstwo z korzyściami dla NFL i naszych sponsorów w Chinach – powiedział Richard Young, dyrektor zarządzający NFL China.
Sina Weibo jest jednym z najbardziej popularnych kanałów social media w Chinach. Mówi się nawet o 132 milionach aktywnych użytkowników dziennie.
To kolejne działania włodarzy NFL na rynku chińskim w ostatnim czasie. Kilka dni temu informowaliśmy o pozyskaniu oficjalnego ambasadora ligi w Chinach. Czytaj więcej >>
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…