Fiat z francuską piłką
Ligue de Football Professionnel (LFP) podpisało umowę z włoskim producentem samochodów, firmą Fiat.

Będzie ona wspierać rozgrywki Coupe de la Ligue. Na mocy kontraktu Włosi będą promować Fiata Tipo. Będzie to oficjalny pojazd pucharu w sezonie 2016/17 i 2017/18.
Marka skorzysta z ekspozycji na panelach reklamowych LED, na stadionach, na których rozgrywane będą mecze. Branding zawita również na ściankach, na tle których przeprowadzane są wywiady, na biletach meczowych czy też dużych ekranach na obiektach.
Przy okazji transmisji z rozgrywek oraz programów im poświęconych pojawią się też reklamy Fiata. Nie braknie również akcji i konkursów skierowanych do kibiców.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…