Super Bowl prawie wyprzedane
Czas reklamowy przy okazji najbliższego Super Bowl, finału National Football League, jak zwykle sprzedaje się jak świeże bułeczki.
Transmisję przeprowadzi telewizja Fox. Poinformowała, iż sprzedała już prawe wszystkie miejsca w blokach reklamowych. Według „Variety” do zagospodarowania jest jeszcze 10 procent czasu reklamowego.
Nie jest tanio, ale to też nie jest nowość. Średnia cena 30-sekundowego spotu ma wynosić około 5 milionów dolarów.
W 2016 roku, przy finale pokazywanym przez CBS, reklamy kosztowały od 4,8 do 5 milionów.
Super Bowl LI odbędzie się 5 lutego na NRG Stadium w Houston.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
FC Barcelona zaprezentowała koszulkę na El Clasico
To już koniec trzymania kibiców Barcelony w niepewności. Klub opublikował w mediach społecznościowych nagranie, dzięki któremu fani Barcy mogą zobaczyć, w jakich trykotach wkrótce zagrają ich ulubieńcy przeciwko Realowi Madryt. W ramach współpracy ze Spotify podczas klasyków eksponowane są wizerunki artystów, tym razem postawiono na Travisa Scotta. Mecz zaplanowano na…



