NBA ku wirtualnej rzeczywistości
National Basketball Association (NBA) wychodzi ku oczekiwaniom fanów. W tym celu zawarto kontrakt z NextVR.

Strony będą pracować nad zapewnieniem kibicom ekscytujących doświadczeń cyfrowych poprzez wdrożenie raz w tygodniu meczów z użyciem technologii VR.
Na mocy wieloletniej umowy mecze będą miały komentatorów, a także dostępność wiele kątów aparatu oraz grafika zoptymalizowana pod kątem wirtualnej rzeczywistości.
– NBA zawsze było w czołówce innowacyjności – przyznał Danny Keens, wiceprezes NextVR.
Aby uzyskać dostęp do zawartości kibice będą musieli posiadać NBA League Pass na pełny sezon. Mecze będzie można śledzić za pośrednictwem gogli Samsung Gear VR oraz aplikacji NextVR.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…