Słodkie wsparcie turnieju ATP
Kończący sezon tenisowy turniej ATP World Tour Finals, który odbędzie się od 13 do 20 listopada w londyńskiej O2 Arena, zyskał nowego partnera.

ATP podpisało umowę o współpracy z Nature Valley. Brand zyskał status złotego partnera oraz tytuł oficjalnego batona imprezy.
Firma skorzysta z ekspozycji marki w trakcie wydarzenia, a nowa gama produktów bezglutenowych będzie także dostępna dla widzów jako próbki w oficjalnej strefie kibica.
Arjoon Bose, szef marketingu General Mills, firmy zarządzającej Nature Valley, przyznał że działania te mają pozwolić dotrzeć do szerszej klienteli oraz „zainspirować nowych konsumentów i fanów tenisa do odkrywania produktów”.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.