BMW przedłuża współpracę z FFR
Francuska Federacja Rugby (FFR) poinformowała o przedłużeniu umowy o współpracy z BMW, niemieckim producentem samochodów.

Firma motoryzacyjna pozostanie partnerem organizacji zarządzającej dyscypliną we Francji.
Nowy kontrakt będzie ważny przez okres czterech lat. Zapewnia on marce dużą ekspozycję w trakcie meczów domowych reprezentacji rozgrywanych na Stade de France.
Dodatkowo logo BMW będzie widniało na koszulkach reprezentacji do lat 20 i kadry w rugby 7.
Niemcy będą partnerem dwóch rund World Rugby Sevens Series, które odbędą się nad Sekwaną. Firma ma też wspomóc promocję rozwoju rugby siedmioosobowego.
Co więcej, kapitan Francuzów, Guilhem Guirado zawarł z BMW kontrakt indywidualny, na mocy którego bawarska marka będzie korzystać z jego wizerunku. Dołączył tym samym do swoich kolegów: Thierry’ego Dusautoira, Wesley’a Fofany i Arthura Bonnevala.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…