Elegancki partner EFL
Angielska marka odzieżowa Burton Menswear została oficjalnym partnerem odzieżowym English Football League (EFL).

Kontrakt z zarządcą trzech klas rozgrywkowych poniżej Premier League podpisano na okres dwóch lat.
Firma dostarczy garnitury całemu wyższemu stopniem personelowi EFL. Burton Menswear zyska też szereg centralnych praw marketingowych i promocyjnych.
– Burton Menswear ma doskonałą reputację w sektorze detalicznym i cieszy się silnymi związkami z branżą piłkarską w całej swej długiej historii – powiedział Shaun Harvey, prezes EFL.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…