LaLiga promuje turystykę
LaLiga, która zarządza dwiema najwyższymi ligami piłkarskimi w Hiszpanii. będzie współpracować z wiodącą grupą turystyczną Globalia.

Na mocy kontraktu linie lotnicze Air Europa i agencja turystyczna Halcon Viajes będą sponsorować LaLiga i LaLiga2. Marki będą promowane poprzez różne kanały medialne lig.
Współpraca potrwa do zakończenia sezonu 2016/17.
– W Globalia zawsze kładziemy szczególny nacisk na łączenie wizerunku naszej grupy i świata sportu – przyznał Juan Jose Hidalgo, prezes Globalia.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…