TAG Heuer wzmacnia pozycję w piłce
Szwajcarska firma zegarmistrzowska, TAG Heuer, kontynuuje politykę wzmacniania marki na globalnej scenie piłkarskiej. Świadczy o tym kolejny kontrakt.

Tym razem Szwajcarzy podpisali kontrakt z LaLiga. Na mocy umowy firma dołączyła do najważniejszych sponsorów rozgrywek.
Logo TAG Heuer będzie widoczne na tablicach oznajmiających zmiany zawodników oraz przedłużony czas gry.
Dodatkowo brand z La Chaux-de-Fonds zyskał możliwość posługiwania się tytulem „oficjalnego chronometrażysty” LaLiga.
Przypomnijmy, iż wcześniej TAG Heuer podobne umowy zawarł z Premier League oraz DFL, zarządcą Bundesligi.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…