Napoli nie zmienia sponsora
SSC Napoli, czołowy włoski klub piłkarski, poinformował o podpisaniu nowego kontraktu z dotychczasowym sponsorem głównym.

Pozostanie nim marka wody mineralnej, Acqua Lete. Porozumienie dotyczy sezonu 2016/17.
Warto dodać, iż kooperacja między stronami trwa już, wraz z nową umową, dwanaście lat.
Branding firmy będzie w dalszym ciągu widoczny w centralnym miejscu koszulek piłkarzy SSC Napoli.
– Jesteśmy dumni z bycia głównym sponsorem klubu, który dzięki pracy, planowaniu i przestrzeganiu zasad finansowego fair play, buduje konsekwentnie pozycję wśród najlepszych zespołów europejskich – powiedziała Nicola Arnone, prezes Acqua Lete.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…