Eintracht wznosi toast
Mimo nieudanego sezonu 2015/16 jeden z najważniejszych partnerów Eintrachtu Frankfurt nie zamierza się wycofywać. Wręcz przeciwnie.

Browar Krombacher zawarł nowe, długoterminowe porozumienie z przedstawicielem 1.Bundesligi. Kontrakt będzie obowiązywał od sezonu 2016/17 do końca 2023/24.
Firma będzie też głównym sponsorem Eintrachtu podczas najbliższych rozgrywek, a jej logo pojawi się na froncie koszulek. Od rozgrywek 2017/18 rola zmieni się i będzie partnerem premium.
Kontrakt zakłada, iż drużyny do lat 17 i 19 będą promować bezalkoholowy produkt browaru, Barrel Krombacher.
Oczywiście napoje Krombachera będą dalej dostępne dla kibiców odwiedzających Commerzbank-Arena.
Dodajmy, iż na strojach logo browaru zastąpi markę motoryzacyjną Alfa Romeo.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…