Reebok cofa czas [WIDEO]
Reebok pokazuje prawdziwą pasję do biegania. Bohaterkę nowej reklamy poznajemy, gdy startuje w Spartan Race.

Następnie cofamy się w czasie. Firma informuje nas, że przeciętna długość ludzkiego życia to 25 915 dni. Warto poświęcić jego część na aktywności i sport. To wstęp do akcji #HonorYourDays.
– Idea opowiedzenia historii z perspektywy jednego człowieka jest bardzo kusząca – podkreśla w rozmowie z serwisem Adweek, Yan Martin, wiceprezes ds. komunikacji w Reebok.
– W naszych poprzednich reklamach często pokazywaliśmy bohaterów w jednym ważnym dla nich momencie, tutaj mamy do czynienia z całym życiem, którego sport jest nieodłączną częścią – dodał.
Za działania odpowiada agencja Venables Bell & Partners.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…