Drogba w kampanii KitKat’a
Nestlé, właściciel marki KitKat, okazuje zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju i gospodarstw z kakaowcami w Wybrzeżu Kości Słoniowej.

W działania zaangażowano Didiera Drogbę, gwiazdę światowego futbolu, a obecnie piłkarza Montreal Impact.
Sportowiec pojawia się w materiale Fun For Louis, znanego Youtubera przygotowanym na potrzeby marki KitKat. Razem pojawiają się w szkole, gdzie w ramach hasła brandu „Have a break, Have a KitKat” zapraszają dzieci na przerwę i grę w piłkę.
Trzeba pamiętać, że Nestlé chce dbać o rolników i ich dzieci. Firma wybudowała tam 40 szkół i chce otworzyć kolejne we współpracy z Fundacją Didiera Drogby.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…