Jak Nike wykorzystał Super Bowl? [WIDEO]
Nike ciekawie zorganizował akcję przy okazji 50. Super Bowl. Otóż zaangażował gwiazdy futbolu amerykańskiego.

Sportowcy pojawili się na ulicach San Francisco w dniu finał National Football League i rozdawali fanom i klientom marki specjalne edycje sportowych butów: piłkarskich Vapor Untouchable 2 oraz tenisówek z limitowanej serii Air Force 1 Precious Metal.
Działania Nike pokazują, że nie trzeba koniecznie wydawać milionów dolarów na czas antenowy podczas Super Bowl. Można to wydarzenie wykorzystać też w inny sposób.
Kampanię przygotowała agencja R/GA, a udział w niej wzięli Todd Gurley, Latavius Murray i Chris Ivory.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.