Historyczna chwila w Nike
Nike, producent odzieży i sprzętu sportowego, zatrudnił pierwszego w historii chief digital officera. Chodzi o wzmocnienie aktywności w internecie.

Adam Sussman, bo to on objął wspomnianą funkcję, do tej pory był head of global strategy and development w Nike. Ma on wieloletnie doświadczenie w mobile i social gamingu. To zasługa pracy w Zynga.
Sussman ma prowadzić nadzór cyfrowych projektów Nike, między innymi Nike.com, Nike+ oraz platformy brand digital marketera. Jego bezpośrednim przełożonym będzie Trevor Edwards, prezes Nike Brand.
Amerykanie oczekuje zwiększenia przychodów ze sprzedaży internetowej z miliarda dolarów w 2015 roku do 7 miliardów w 2020 roku.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.