Real Madryt z Meksykanami
Real Madryt CF, klub piłkarski występujący w Liga BBVA, podpisał umowę ze sponsorem regionalnym. Będzie nim marka spożywcza z Meksyku.

FUD, spółka zależna od producenta i dystrybutora Sigma Alimentos, będzie oficjalnym sponsorem klubu do końca sezonu 2016/17. Warunki finansowe nie zostały ujawnione.
Na mocy kooperacji uruchomiono akcję FUD Goal, w której fani z Meksyku będą mogli wygrać bilety na domowe mecze hiszpańskiego klubu.
– Meksykański FUD to firma prestiżowa, która pomoże zbliżyć się nam do naszych fanów w Meksyku – powiedział Emilio Butragueño, dyrektor Realu Madryt.
Butragueño dodał zarazem, że ma nadzieję, iż w niedalekiej przyszłości uda się zorganizować w Meksyku mecz towarzyski „Królewskich”.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…