adidas z nową kampanią
Startuje nowa seria spotów reklamowych w ramach kampanii Sport16. Jej celem jest podkreślenie roli adidas w branży sportowej.

Myślą przewodnią filmów jest hasło „I’m Here to Create”. Pada ono z ust aktywnych kobiet, wśród których znajdziemy m.in. światowej sławy tenisistki Karolinę Woźniacką i Anę Ivanović, gwiazdę ligi WNBA Candace Parker, supermodelkę Karlie Kloss, piłkarkę Morgan Brian czy DJ-kę Hannah Bronfman.
Seria spotów „I’m Here to Create” powstała we współpracy z agencją 72andSunny. Opowiada ona prawdziwe historie kobiet uprawiających sport. Pokazuje jak kreatywnie pokonują kolejne wyzwania, łamią schematy i wyrażają siebie poprzez eksperymenty ze sportem.
W filmie z Karoliną Woźniacką w roli głównej, możemy podejrzeć jej niekonwencjonalne formy treningu, z kolei historia koszykarki Candace Parker skupia się na sportowym podejściu do macierzyństwa. Hannah Bronfman prezentuje nietypowe sposoby na realizację swoich pasji, a Robin Arzon opowiada jak dzień po dniu wymyśla siebie na nowo. Zmieniła swoje życie po tym jak otarła się o śmierć, gdy była przetrzymywana jako zakładniczka. W ostatnim filmie obejrzymy Nicole Winhoffer, która sama siebie określa jako „artystkę fitness”. Wykonuje ona nieszablonowe ćwiczenia angażując w ten sposób inne dziewczyny.
Prezentując historie tych kobiet, adidas chce zachęcić sportowców na całym świecie, by także opowiadali jak starają się uatrakcyjnić swoje treningi wykorzystując kreatywność i nieszablonowe pomysły. Dla innych z kolei inspiracją są osoby, pod wpływem których aż chce się przekraczać własne granice.
– Mamy obsesję na punkcie wszechstronnej kobiety, która jest aktywna fizycznie – tłumaczy Nicole Vollebregt, szef adidas Women.
– Kobiety, która kocha sport i każdego dnia chce żyć aktywnie. W 2016 będziemy się koncentrować na niej. Wiążą się z tym wszelkie aktywacje, podejmowane współprace, nowe produkty oraz imprezy. To wszystko ma pomóc nam w jeszcze bliższym poznaniu dziewczyn zaangażowanych w sport – dodaje Vollebregt.
W 2015 roku narracja skupiała się kreowaniu własnego sposobu gry. Tym razem adidas angażuje wyobraźnię sportowców, którzy zmieniają tradycyjne podejście do sportu. W 2016 piętnasto- i trzydziesto sekundowe filmiki będą emitowane w pięćdziesięciu krajach podczas kluczowych imprez – meczów Ligi Mistrzów UEFA, rozdania nagród GRAMMY, BRIT Awards, ceremonii wręczenia Oscarów i wielu innych. Kampania Sport16 w Polsce będzie obecna w social mediach (Facebook, Twitter, Instagram) oraz w serwisach YouTube i Filmweb. Za zakup i planowanie mediów online na naszym rynku odpowiada dom mediowy Carat Polska.
Kampania „I’m Here to Create” jest bardzo mocno związana z nowymi produktami, jakie adidas prezentuje w 2016 roku. Pierwszym były rewolucyjne korki pozbawione sznurówek – ACE16+ Purecontrol. W ubiegłym tygodniu swoją premierę miały buty biegowe Pure BOOST X, zaprojektowane specjalnie dla kobiet.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.