Nowojorczycy nabyli akcje drugoligowca
Capelli Group, nowojorska marka odzieżowa i modowa, pozyskała 5,1 procent udziałów w zespole występującym w 2.Bundeslidze.
Amerykanie na mocy siedmioletniego kontraktu przejęli akcje MSV Duisburg. W tym okresie firma ma przyczynić się do finansowania oraz rozwoju nowej akademii klubowej.
W ramach kooperacji Capelli Group przygotuje również stroje dla zespołów występujących pod szyldem MSV. Jednak nastąpi to dopiero, gdy wraz z końcem sezonu 2017/18 wygaśnie kontrakt z obecnym dostawcą sprzętu Uhlsport.
Umowa między stronami zawiera zapis umożliwiający Amerykanom pozyskanie kolejnych 5 procent udziałów oraz poszerzenie współpracy przed wygaśnięciem obecnej umowy.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…