Ajax napędzany przez Abax
AFC Ajax, klub piłkarski występujący w Eredivisie, które piłkarzem jest Arkadiusz Milik, pozyskał nowego sponsora.

Mowa o norweskiej firmie Abax, która zajmuje się zarządzaniem flotami samochodów oraz śledzeniem pojazdów. Kontrakt będzie ważny przez trzy i pół roku, do zakończenia sezonu w 2019 roku.
Kontrakt wiąże się z otwarciem przez firmę nowego biura w Holandii. Uznano, że sponsoring sportowy będzie odpowiednim nośnikiem reklamowym.
Jako część umowy Abax zyska możliwość ekspozycji na Amsterdam ArenA, a także kompleksie akademii klubu.
– To miłe, że tak dynamicznie rozwijająca się firma międzynarodowa chce współpracować z naszym klubem (…) Pomożemy Abax realizować ambicje w zakresie ich innowacyjnych systemów monitorowania w Holandii – powiedział Edwin van der Sar, dyrektor marketingu klubu.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…