DFL dba o kluby Bundesligi
Deutsche Fußball Liga (DFL), organ zarządzający rozgrywkami 1. i 2.Bundesligi, podjął kluczową decyzję, która wejdzie w życie od sezonu 2017/18.

Otóż kluby będą mogły same decydować komu odsprzedają miejsce reklamowe na rękawkach koszulek.
Do końca rozgrywek 2016/17 obowiązuje DFL kontrakt z Hermesem, dostawcą usług logistycznych, który korzysta właśnie z tego miejsca ekspozycji na strojach piłkarzy.
Decyzja jest wynikiem nacisków klubów, które szukają kolejnych możliwości pozyskania partnerów.
Wiadomo też, że współpraca z Hermesem będzie najpewniej kontynuowana w innych obszarach.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…