Nike woli Neymara
Od 2016 roku amerykański producent sprzętu sportowego zmienia swojego głównego ambasadora.

Według „El Economista” Amerykanie zamierzają odważnie postawić Neymara. Zdetronizuje on Cristiano Ronaldo, który do tej pory pełnił rolę gwiazdy numer jeden.
Taką zmianę firma ponoć rozważała już przed zeszłorocznymi Mistrzostwami Świata FIFA w Brazylii, jednak uznano, iż Neymar nie ma wystarczającego znaczenia na europejskiej scenie piłkarskiej.
Zobaczymy czy te informacje okażą się prawdziwe, a jeśli tak to czy Portugalczyk nie pomyśli o zmianie stajni. Kto wie, może Under Armour lub New Balance wejdą do gry?
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…