Podwójna umowa Charlotte Hornets
Charlotte Hornets, franczyza występująca w National Basketball Association, podpisali dwie nowe umowy sponsorskie.

Kontrakt z Bank of America nie został jeszcze oficjalnie potwierdzony, ale według „Charlotte Business Journal” współpraca będzie ogłoszona na początku przyszłego tygodnia. Sama umowa ma mieć charakter długoletni.
Co ciekawe, firma już zainstalowała kilka bankomatów w Time Warner Cable Arena, obiekcie z którego korzystają koszykarze drużyny w trakcie domowych meczów.
Gazeta dodała także, iż kooperacja może być związana z filantropią wojskową.
Drugim kontraktem jest umowa z Libman Group. Będzie ona oficjalnym dostawcą środków do zabezpieczenia parkietu. W ramach promocji maskotka zespołu, Hugo, będzie korzystać z mopa z brandingiem firmy.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…