Kapitan reprezentacji z agencją
Stephanie Houghton, kapitan reprezentacji Anglii w piłce nożnej kobiet, podjęła współpracę z agencją marketingową z Leeds.

Fantastic Media stworzy stronę internetową piłkarki, która będzie przynosić fanom informacje o gwieździe Manchester City. Ma na niej pojawić się też coraz popularniejszy hub mediów społecznościowych.
– Futbol kobiecy jest najszybciej rozwijającym się sportem w Wielkiej Brytanii i, mam nadzieję, że tworząc stronę, dam Manchesterowi City, Anglii i kibicom piłki nożnej większy dostęp do świata kobiecej piłki nożnej – przyznała Houghton.
– Chodzi o to, aby dać fanom informacje, których nie można dostać nigdzie indziej – dodała.
– To ekscytujący czas, aby brać udział w tego typu projekcie, a my czekamy na wprowadzenie go – skomentował Paul Whitcroft, dyrektor kreatywny firmy.
Warto dodać, że Houghton poprowadziła Angielki do trzeciego miejsca na tegorocznym mundialu, co jest wydarzeniem historycznym dla tej reprezentacji.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…