Brazylijski potentat z agencją
SC Corinthians Paulista, czołowy brazylijski klub piłkarski, podpisał umowę o współpracy ze sportową agencją reklamową.
Umowa z TZK ma otworzyć dla klubu z Sao Paulo nowe możliwości w zakresie pozyskiwania wsparcia. Otóż firma reprezentuje Sockatyes.
Ten brand z Hongkongu zasłynął patentem dodania przestrzeni reklamowej na piłkarskich skarpetach. W zeszłym sezonie kibice mogli zobaczyć wykorzystanie tej idei w La Liga.
Współpraca zakłada, że Corinthians ma zarobić z tytułu kooperacji od marek, które będą chciały się zareklamować w ten sposób, około 1,5 miliona dolarów. Współpraca rozpocznie się w tym zakresie 2016/17.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…