Colette dołącza do AS Romy
AS Roma, klub Serie A, zatrudnił Laurenta Colette na stanowisku dyrektora marketingu. Wcześniej pracował on między innymi w FC Barcelonie.

Francuz pod koniec lat dziewięćdziesiątych był dyrektorem marketingu Nike Iberia, czyli oddziału amerykańskiej marki na rynek hiszpański i portugalski.
Później trafił do katalońskiego giganta. Jego pozycja została zachwiana, gdy latem do FC Barcelony przybył Francesco Calvo z Juventusu.
W Rzymie będzie nadzorował wszystkie globalne działania komercyjne i marketingowe klubu.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…