Kia poszerza współpracę z NBA
W 2016 i 2017 roku mecze NBA All-Star Game będą okraszone większą widocznością logo Kia, koreańskiego producenta samochodów.

Branding pojawi się na koszulkach koszykarzy. Dokładniej na górnej części lewej piersi. Z jednej strony należy to uznać za eksperyment, z drugiej zaś pokazuje, że w NBA mocno myślą o brandingu sponsorów na strojach zespołów.
W obecnym sezonie impreza odbędzie się w Toronto. W następnym w Charlotte.
Warunki finansowe poszerzenia kooperacji nie zostały ujawnione.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…