Beckham ambsadorem Sainsbury\’s
David Beckham został twarzą reklamową kolejnej firmy. Tym razem angielski pomocnik reprezentował będzie interesy sieci brytyjskich hipermarketów Sainsbury\"s.
"Długotrwałe partnerstwo", jak określają współpracę przedstawiciele firmy, ma polegać na wykorzystaniu wizerunku piłkarza w kampanii Sainsbury`s wspierającej rozwój młodego społeczeństwa brytyjskiego. Beckham reklamował będzie także usługi swojego nowego partnera podczas przyszłorocznych Igrzysk Paraolimpijskich w Londynie.
Zawodnik Los Angeles Galaxy może znaleźć się w kadrze Wielkiej Brytanii na Igrzyska Olimpijskie, podczas których będzie mógł aktywnie promować akcję "1 Million Kids Challenge" zachęcającej uczniów w każdym wieku do uprawiania sportów paraolimpijskich.
Według mediów, wartość umowy to około 5 milionów funtów. Kampania reklamowa ruszyć ma pod koniec listopada, a jej dystrybucja rozpocznie się od reklam kinowych.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…