Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Ze świata
Ze świata Tokio 2020 z innym logo?
07.09.2015 11:22

Tokio 2020 z innym logo?

W lipcu zaprezentowano oficjalne logo Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020. Spotkało się ono z wieloma nieprzychylnymi głosami.

Bartosz Burzyński
Udostępnij


Twórców oskarżono o plagiat logo Theatre De Liege. To przesądziło, iż wycofano projekt.

Grafika Kenjiro Sano w założeniach przedstawia figurę o różnych kształtach i kolorach, budując w ten sposób literę „T”.

– Jesteśmy przekonani o tym, że te logo są różne, ale wobec nowych informacji, które dotarły do nas w ostatnich dniach, panuje poczucie kryzysu. Nie możemy tego zignorować. W tej chwili wygląda na to, że trudno byłoby o poparcie dla tego projektu, więc go wycofujemy. Powstanie nowe logo – poinformował na konferencji prasowej dyrektor generalny komitetu organizacyjnego Toshio Muto, cytowany przez BBC.

Warto dodać, że dla Sano to nie pierwsza taka niezręczna sytuacja. Przy jednym z wcześniejszych projektów przyznał, że skopiował obraz znaleziony w internecie…

Zamieszanie z logo to pierwszy kryzys związany z tokijskimi igrzyskami, które bardzo sprawnie pozyskiwały do tej pory partnerów oraz sponsorów.  

igrzyskaolimpijskie japonia logo tokio2020 zarzadzanie
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński

Więcej Ze świata

Ze świata

LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem

Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem. Redakcja Sport Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Gwiazdorska obsada losowania mistrzostw świata w piłce nożnej
Ze świata Gwiazdorska obsada losowania mistrzostw świata w piłce nożnej Redakcja Sport Marketing
Apr 16, 2024; Sacramento, California, USA; Golden State Warriors guard Stephen Curry (30) talks with teammates after a play against the Sacramento Kings in the second quarter during a play-in game of the 2024 NBA playoffs at the Golden 1 Center. Mandatory Credit: Cary Edmondson-USA TODAY Sports/Sipa USA
2024.04.16 Sacramento
koszykowka mezczyzn amerykanska liga koszykowki NBA 
NBA: Playoffs-Golden State Warriors at Sacramento Kings
Foto Cary Edmondson-USA TODAY Sports/SIPA USA/PressFocus

!!! POLAND ONLY !!!
Ze świata Stephen Curry przygotowuje film animowany o sporcie Redakcja Sport Marketing
FC Barcelona odcina się od partnera powiązanego z branżą kryptowalut
Ze świata FC Barcelona odcina się od partnera powiązanego z branżą kryptowalut Redakcja Sport Marketing
Stadion narodowy Szkotów zmienił nazwę. Spore kontrowersje
Ze świata Stadion narodowy Szkotów zmienił nazwę. Spore kontrowersje Redakcja Sport Marketing
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}