Guardiola twarzą firmy odzieżowej
Pep Guardiola, trener FC Bayernu Monachium, piłkarskiego mistrza Niemiec, podpisał kontrakt indywidualny z firmą Gore-Tex.

44-latek pojawi się w globalnych kampaniach promocyjnych promujących odzież outdoorową, z naciskiem na wiatroszczelne i wodoodporne kurki oraz buty. Mowa o działaniach promocyjnych drukowanych oraz reklamy w internecie, a także w sklepach.
Hiszpan wyraził zadowolenie z reprezentowania marki, która podziela jego wartości, czyli dążenie do perfekcjonizmu.
– Partnerstwo z Guardiolą jest idealnym połączeniem między naszą firmą, a podstawowymi wartościami i profesjonalną filozofią Guardioli i jego osiągnięciami – dodał Christian Langer z firmy.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…