Yezz zostaje na koszulkach
Amerykański producent telefonów komórkowych, Yezz Mobile, będzie w dalszym ciągu reklamować się na koszulkach jednego z klubów Ligue 1.
Na mocy nowej, dwuletniej umowy z Girondins Bordeaux, logo firmy będzie widniało na plecach zawodników.
Firma z Miami została także partnerem tegorocznego tournée klubu, podczas którego piłkarze będą podróżować wzdłuż plaż południowo-zachodniej Francji.
– Po wspaniałej współpracy w ostatnim sezonie, jesteśmy dumni z kontynuacji przygody z klubem tak prestiżowym i popularnym jakim jest Girondins Bordeaux, dzieląc te same wartości i zaangażowanie – powiedział Robert Schiano, dyrektor generalny Yezz Europe.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…