Mercedes z Alex Thomson Racing
Alex Thomson Racing, zespół żeglarski, pozyskał nowego sponsora. Został nim gigant motoryzacyjny, czyli Mercedes-Benz.

Niemiecki producent samochodów będzie współpracować z zespołem w kampanii wyścigowej IMOCA 60 Ocean Masters.
– Partnerstwo jest częścią naszej strategii marketingowej ustanowienia porozumień kooperacyjnych poprzez starannie dobranych ludzi i marki – powiedział przedstawiciel zespołu.
O zawarciu współpracy poinformowano media przy okazji prezentacji nowego Mercedesa-Benza GLC.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…