CSM wygrywa w Chinach
China Sports Media (CSM) będzie przez najbliższe cztery lata produkować materiały wideo na żywo dla Chińskiej Federacji Piłkarskiej.

CSM jest spółką zależną od China Media Capital. Firma będzie przeprowadzać relacje strumieniowe z meczów reprezentacji mężczyzn i kobiet, a także juniorów. Kontrakt dotyczy meczów rozgrywanych w Chinach, jak i poza ich granicami.
Wcześniej prawa należały do China Central Television (CCTV), która oczywiście, wraz z trzynastoma innymi firmami, także walczyła o możliwość współpracy z federacją.
CSM obecnie zajmuje się produkcją i dystrybucją sygnału na terenie Chin z AFC Ligi Mistrzów.
Według Caixin.com najwyższa oferta w przetargu wynosiła 24 miliony dolarów, jednak federacja zdecydowała się na CSM ze względu na ich doświadczenie.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…