Euro 2016 z drugim sponsorem
Francuska agencja pracy tymczasowej Proman została drugim krajowym sponsorem Mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2016 roku.

Na mocy porozumienia firma ma pomóc w rekrutacji personelu imprezy, która odbędzie się na dziesięciu francuskich stadionach.
Proman posiada 240 oddziałów we Francji, ale jest także aktywna w Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii.
Wcześniej, bo w październiku ubiegłego roku, UEFA ogłosiła zawarcie umowy z operatorem loterii FDJ.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…