Znany następca Samsunga
Chelsea FC, klub występujący w Premier League, ujawnił jaka firma będzie nowym sponsorem głównym klubu, którego logo pojawi się na koszulkach piłkarzy.

Koreańskiego Samsunga zastąpił japoński producent opon – Yokohama Rubber Company Ltd. Umowa jest największą transakcją handlową w historii klubu. Chociaż żadna ze stron nie potwierdza informacji o finansach, to media szacują, iż rocznie sponsor przeleje na konto klubu około 40 milionów funtów.
Kontrakt będzie obowiązywać przez pięć lat, a jego bieg rozpocznie się z początkiem sezonu 2015/16. Marka Yokohama pojawi się na koszulkach wszystkich zespołów.
– Chelsea i Yokohama pasują do siebie idealnie. Obie są organizacjami globalnymi skupionymi na osiągnięcia i innowacyjność, jak również posiadającymi ogromną ambicję i niezmienną kulturę sukcesu – powiedział prezes klubu, Bruce Buck.
Firma będzie także współpracować przy projektach społecznych za pośrednictwem fundacji klubu.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.