Tenis w okularach
Amerykańska marka okularów przeciwsłonecznych, Maui Jim dołączyła do grona globalnych partnerów Stowarzyszenia Tenisistów Profesjonalnych (ATP).

Umowa sponsoringowa została zawarta na trzy lata. W ramach współpracy firma została oficjalnym dostawcą sprzętu dla cyklu ATP World Tour oraz kończącego sezon World Tour Finals w Londynie.
Maui Jim będzie korzystać z globalnych praw marketingowych, w tym cyfrowych, wraz z obecnością na dwunastu turniejach w dziewięciu krajach.
Dodatkowo firma dostarczy swoje produkty oficjelom ATP.
Warto dodać, że z hawajską marką umowy wizerunkowe mają zawarte m.in. David Ferrer, Benoit Paire i Philipp Kohlschreiber.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…