MLS sprzedało KickTV
Major League Soccer sprzedało KickTV, kanał na YouTube mający ponad 940 tysięcy subskrybentów. Nabyła go londyńska firma Bigballs Films.

Jest ona właścicielem i operatorem Copa90, jednego z największych producentów treści piłkarskich w sieci. Sam kanał na YouTube ma prawie 900 tysięcy fanów.
Warunki finansowe pozostają nieujawnione, ale MLS zachowa udziały w nowej sieci. KickTV będzie teraz pod nadzorem Bigballs i Copa90, a siedzibą redakcji będzie Nowy Jork.
MLS i Copa90 będą współpracować przy tworzeniu treści. Partnerstwo pozwoli osiągnąć około 1,8 miliona abonentów na YouTube. To daje ogromne pole manewru.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…