Heineken sponsorem w 2015 roku
Jeden z największych na świecie browarów potwierdził przedłużenie umowy sponsorskiej na Mistrzostwa Świata w Rugby w 2015 roku, które odbędą się w Anglii.

Heineken chce tym samym zwiększyć sprzedaż w Europie, która jest największym rynkiem zbytu. Wydatki na sport mają siegnąć 100 milionów euro.
Umowa ma tym większe znacznie, że została podpisana przed niedzielnym finałem tegorocznych Mistrzostw Świata pomiędzy Francją i Nową Zelandią.
Heineken chce popularyzować rugby na całym świecie. Przypomnijmy, że według ostatnich badań medialnych w pięciu największych rynkach telewizyjnych Europy (Anglia, Włochy, Niemcy, Hiszpania i Francja), rugby znalazło się w pierwszej piątce udziału wydatków na prawo do trasmisji telewizyjych.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…