Mistrzostwa z Maersk Oil
Katarski oddział duńskiej firmy zajmującej się przemysłem nafty i gazu Maersk Oil uzgodnił warunki współpracy i będzie sponsorem Mistrzostw Świata w piłce ręcznej.

Jako „partner prestiżowy” Maersk Oil otrzyma najwyższy poziom praw komercyjnych do imprezy, która odbędzie się w 2015 roku w Katarze.
Dzięki temu logo firmy będzie mogło pojawić się na wszystkich materiałach promocyjnych, a także ma możliwości przygotowania reklam związanych z imprezą.
Dodatkowo Qatar 2015 i duńskie przedsiębiorstwo planują współpracę przy szeregu inicjatyw społecznych, w tym programu inwestycji społecznej „Aciton for Qatar”.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…