Heineken idzie dalej
Nie można odmówić zaangażowania holenderskiemu przedsiębiorstwu Heineken. Browar będzie współpracować z siedmioma klubami Major League Soccer.

Tu trzeba nadmienić, że od 2015 roku firma będzie także oficjalnym piwem rozgrywek, gdzie zajmie miejsce dobrze kojarzonego w USA Budweisera.
Heineken idzie dalej i nawiązał współpracę z Chicago Fire, DC United, Columbus Crew SC, Houston Dynamo, New York Red Bull oraz nowymi ekipami w lidze, czyli New York City FC i Orlando City SC.
Za umowami o partnerstwie idą konsekwencje. Zatem na terenach klubów widoczny będzie branding browaru. Reklamy pojawią się także w miastach.
– Przez kooperację z klubami możemy zbliżyć się do amerykańskich kibiców, zapewniając im to co lubią najbardziej. Nasza miłość do piłki nożnej jest znana na całym świecie. Zamierzamy przyciągnąć fanów tego sportu i przyczynić się do jego rozwoju w USA – przyznał Nuno Teles, dyrektor ds. marketingu Heinekena.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…