Adidas liczy na zyski
Niemiecki producent sprzętu i odzieży sportowej liczy, że dzięki obecności na Mistrzostwach Świata w piłce nożnej w Brazylii sporo zarobi.
Adidas jest jednym z oficjalnych sponsorów zbliżającego się wielkimi krokami piłkarskiego mundialu, który odbędzie się w Brazylii. Co więcej firma ta ubierać będzie również znaczną część drużyn występujących na tym turnieju z reprezentacją Hiszpanii na czele.
Nic więc dziwnego, że niemiecki potentat liczy na spore zyski związane z mundialem. Według wyliczeń pracowników firmy Adidas marka ta zyska na turnieju około 1,2 miliarda euro co ma stanowić około ośmiu procent planowanych przychodów operacyjnych.
Zresztą władze Adidasa liczą, że w 2014 roku uda im się przekroczyć magiczną barierę dwóch miliardów euro sprzedaży związanej z piłką nożną.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
FC Barcelona zaprezentowała koszulkę na El Clasico
To już koniec trzymania kibiców Barcelony w niepewności. Klub opublikował w mediach społecznościowych nagranie, dzięki któremu fani Barcy mogą zobaczyć, w jakich trykotach wkrótce zagrają ich ulubieńcy przeciwko Realowi Madryt. W ramach współpracy ze Spotify podczas klasyków eksponowane są wizerunki artystów, tym razem postawiono na Travisa Scotta. Mecz zaplanowano na…



