Vonn zyskuje na kontuzji
Okazuje się, że nawet kontuzję można odpowiednio wykorzystać marketingowo pozyskując nowych sponsorów. Świadczy o tym przykład Lindsey Vonn.

Genialna alpejka z powodu bardzo poważnej kontuzji kolana zmuszona była odpuścić walkę o medale Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi. Choć dla Lindsey Vonn to zapewne niewielkie pocieszenie to kontuzja pozwoliła jej przynajmniej pozyskać nowego sponsora.
Została nim firma Hyperice, która zajmuje się produkcją produktach wspomagających rehabilitacje i powrót do formy. Lecząca się Vonn była więc dla tej firmy łakomym kąskiem. Hyperice wspomoże alpejkę w powrocie do formy.
W zamian Lindsey Vonn wspomoże swojego nowego sponsora w działaniach marketingowych i stanie się jedną z głównych postaci kampanii reklamowych.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.