Erotyczny smak hamburgera?
Carl's JR to amerykański fast food, który już kilkukrotnie dał się poznać ze strony promowania swoich produktów pod hasłem "sport and sexy".

Tu można przypomnieć choćby o spocie z zeszłego roku z modelką Katherine Webb. Oczywiście nie mogło w nim braknąć elementów sportowych.
Teraz, z nieodzownym burgerem w dłoni, króluje w mediach społecznościowy Anastasia Ashley. Pani jest zawodową surferką i… dobrze wpisuje się w politykę firmy „sport & sexy”. Kampania promuje akcję sieci #mondaybunday. Kto ma ochotę na bułeczki?
Whose buns are these? Find out on #MondayBunday. Get 2for1 Western X-tra Bacon Thickburgers. http://t.co/5s7vLY7bzs pic.twitter.com/YNjKE4fuVf
— Carl’s Jr. (@CarlsJr) kwiecień 20, 2014
A skoro już jesteśmy przy tej firmie to przypomnimy jeszcze jeden spot. Oczywiście idealnie wpisujący się w politykę firmy. Tym razem w roli głównej były gracz NFL – Terrell Owens.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…