Mistrz zaprasza na piwo
Najlepsza obecnie drużyna w MLS pozyskała nowego sponsora. Tym razem został nim producent alkoholu uwielbianego przez kibiców – piwa.

Nowym sponsorem klubu piłkarskiego Sporting KC, który w ostatnim sezonie zwyciężył w rozgrywkach MLS została firma MillerCoors. Amerykańskie przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją piwa.
Na mocy kooperacji piwo Coors Light będzie oficjalnym trunkiem klubu Sporting KC. Co więcej jeden z sektorów na stadionie Sporting Park, na którym swoje mecze rozgrywa mistrz MLS nosić będzie nazwę Coors Light Cold Zone.
Szczegóły finansowe porozumienia nie zostały ujawnione.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…