Piłka i sztuka uliczna?
Gwiazdy futbolu od zawsze budzą gorące emocje fanów piłkarskich na całym świecie. Jak na tym tle wypada sztuka uliczna? I czy można połączyć te dwa żywioły?


Pepsi w projekcie „The Art of Football”, będącym ważną częścią tegorocznej kampanii futbolowej tej marki, udowadnia, że jest to możliwe.
Młodzi artyści, pochodzący z tych samych krajów, co sześciu piłkarzy, przekształcili czarno-białe zdjęcia w pełne dynamizmu i unikalne grafiki. Każda jest wielkości około 3 x 3 metry, a po raz pierwszy zaprezentowano je w lutym br. podczas eventu w londyńskiej galerii Steve’a Lazaridesa, jednego z pionierów street artu oraz odkrywcy Banksy’ego, znanego na całym świecie artysty ulicznego.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
zondacrypto rozpoczyna współpracę z inspirującym sportowcem
zondacrypto, wiodąca regulowana europejska giełda walut cyfrowych, rozpoczyna współpracę ambasadorską z włoskim parakolarzem Andreą Pusaterim. Partnerstwo ma na celu dalsze wzmocnienie obecności giełdy w świecie kolarstwa i wspieranie sportowych ambicji osób z niepełnosprawnościami.



