Fortuna „sprzedała” koszulki
Działaczom występującego w 2. Bundeslidze klubu Fortuna Dusseldorf udało się zapewnić obecność sponsora na klubowych koszulkach na najbliższe lata.
Piłkarze Fortuny Dusseldorf spisują się w 2. Bundeslidze bardzo przeciętnie. Wystarczy wspomnieć, że zajmują w ligowej tabeli dopiero dziewiąte miejsce. Na szczęście ich pracodawcy lepiej radzą sobie w rozmowach biznesowych. Dlatego też udało im się przedłużyć współpracę z firmą Otelo.
Przedsiębiorstwo to jest dostawcą usług telekomunikacyjnych, a właścicielem marki Otelo jest słynny na całym świecie gigant – Vodafone. Pierwotnie współpraca na linii Otelo – Fortuna miała skończyć się wraz z obecnym sezonem. Zostanie jednak przedłużona do końca 2016 roku.
Dzięki temu Otelo będzie mogło reklamować się nie tylko na koszulkach piłkarzy, ale również na mogącym pomieścić 54 tysiące osób stadionie Esprit Arena. Co więcej piłkarze klubu będą głównymi bohaterami kampanii marketingowych organizowanych przez władze telekomunikacyjnego przedsiębiorstwa.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.