Zmiany w Eurosport Events
Olivier Fisch - globalny dyrektor handlowy Eurosport Events - dostanie kolejny zakres obowiązków. Od 11 października będzie szefem tej spółki.
Eurosport Events to filia znanej na całym świecie stacji sportowej, zajmująca się zarządzaniem i promocją międzynarodowych imprez sportowych. Fisch pracuje w koncernie medialnym od 2007 roku.
– Mamy wykupione prawa do interssujących zawodów sportowych, jak FIA World Touring Car Championship, czy Rally Challenge Intercontinental – stwierdził na konferencji prasowej nowy szef firmy.
– Będziemy nadal współpracować z tymi samymi osobami, co dotychczas, a oprócz tego rozwijać nasze horyzonty. Myślimy nad wykupem praw telewizyjnych do jeździectwa – dodaje.
Fisch przejmie obowiązki od Geraldine Filiol, która odpowiadać będzie teraz za projektowanie strategii nabywania praw telewizyjnych.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…